ليبل كاغذي يا برچسب كاغذي

بررسي انواع برچسبهاي موجود در بازار

ليبل كاغذي يا برچسب كاغذي

اين نوع از برچسب به دليل مصارف بالايي كه در صنايع مختلف دارد و براي مصارف متعدد كاربرد دارد  در بين انواع چسب هاي  ليبل از بالاترين مصرف بر خوردار است ، همچنين اين نوع  از چسب ليبل از قيمت مناسب و خوبي بر خوردار است .

كه خود اين نوع ليبل هاي كاغذي در انواع مختلفي مانند مات ، گلاسه و نيمه گلاسه توليد شده  كه داراي رنگ هاي متفاوت و متنوع هستند .

با توجه به نوع كاربرد و مصرفي كه اين نوع از چسب ها دارند مي توان آن ها را در دو نوع برچسب و معمولي مورد استفاده قرار داد .

از مشخصات بارزي كه اين نوع از چسب ها دارد و باعث كاربرد فراوان  آن ها در صنايع  شده است مي توان به براق بودن ، قيمت مناسب ، تنوع رنگي آن ها را عنوان كرد . بيشترين كاربرد اين نوع ليبل در بسته بندي كردن كالاها ست ، اين نوع از ليبل هاي كاغذي را بايد در محيط هاي خشك و تميز به كار برد و صرفا براي كوتاه مدت مي توان از آن ها استفاده كرد .

 

چسب ليبل پي وي سي يا بر چسب پي وي سي

نوعي ديگري از چسب ليبل چسب ليبل پي وي سي يا بر چسب پي وي سي است ، اين نوع از چسب ها به دليل خاصيت پلاستيكي كه دارد در برابر پاره شدن و حتي  كشيدگي از مقاومت خوبي بر خوردار است ، اين نوع از چسب هاي ليبل براي بلند مدت استفاده مي شود و هم چنين در برابر سرما ، گرما و نور مستقيم خورشيد مقاوم است بنابراين چاپ بر روي اين نوع از ليبل ها به دليل خاصيت مقاومت خوبي كه دارد  ماندگار است .

ليبل متال يا برچسب متال

مواد تشكيل دهنده ي اين نوع از ليبل را الياف آلمينيوم  تشكيل مي دهد ، اين نوع از چسب ليبل مي تواند چسبندگي خود را در دماهاي مختلف حفظ كند از خاصيت هاي ديگري كه براي اين نوع از چسب مي توان عنوان كرد ، ويژگي مقاومت بالايي است كه اين نوع از چسب دارد .

ليبل خردشونده يا برچسب خردشونده يا ليبل امنيتي

 به علت جنس اين نوع از ليبل بيشترين كاربردي كه از اين نوع ليبل خرد شونده ميتوان برد براي مصارف امنيتي است ، موادي كه اين نوع از چسب ليبل را مي سازد  از جنس شبيه آهك يا گچ است.

ليبل خرد شونده داراي جنس نازكي است و بيشترين مصرفي كه از اين نوع ليبل مي شود براي پلمپ كردن ، گارانتي محصولات و … به كار مي رود اين ليبل به علت خاصيت امنيتي كه دارد در برابر انواع حلال ها بسيار مقاوم است .

امروزه كاربرد و استفاده از انواع چسب ها مانند چسب بي اثر ، چسب زنده و … در صنايع مختلف بسيار زياد است و هر كدام  بنا بر كاربردي كه دارند در مشاغل و صنايع مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند .

 منبع:

http://sepahanchasb.ir/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d9%84%db%8c%d8%a8%d9%84-%da%86%d8%b3%d8%a8/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.