برچسب اموال

بررسي انواع برچسبهاي موجود در بازار

برچسب اموال

برچسب اموال (Asset Label)

به دليل استفاده از ماده سيليس در اين نوع برچسب امنيتي ، حالت شكننده آن از مشخصات بارز آن محسوب مي شود و با توجه به چسبدنگي بسيار بالاي آن ، بـراي استفـاده از حفظ و نگهـداري امـوال سـازمانها و شـركتهاي بزرگ بسيار مناسب مي باشد .

اين برچسب در رده انـواع ليبلهـاي امنيـتي طبقه بندي مي گردد و در دو نوع اكرليك ( خردشونده ) و پت ( پاره نشو ) قـابل ارائه مي باشد .

 

دو هدف عمده از چسباندن ليبل اموال :

 

الف: افراد مختلف نتوانند لوازم و ابزار هاي موجود در شركت را با ابزار و كالاي همشكل و معيوب تعويض نمايند.

 ب: در صورت سرقت كلي اموال و احيانا كشف آنها توسط يگانهاي انتظامي از روي برچسب اموال ، هويت صاحب آن كالاها مشخص شود.

از اين جهت دوام و ماندگاري و استحكام چسب اين ليبل از اهميت زيادي برخوردار است.

ليبل هاي ارائه شده در اين مجموعه ضمن برخورداري از كيفيت بسياربالاي چسب و ضريب امنيتي بالا از نظر شكل ظاهري نيز استاندارد ميباشد .

مشخصات:

             1- چسبدگي بالا
             2- مقاومت در برابر رطوبت
             3- مقاومت چاپ در برابر انواع حلالها
             4- خُرد شوندگي
             5- استفاده بر روي سطوح چرب و كثيف

كاربردها:

سازمانها، ادارات، مؤسسات، وزارتخانه ها، شركتهاي بزرگ و…
نقش مواد مصرفي مناسب در مجموعه ها به حدي حائز اهميت است كه در برخي موارد حتي ممكن است به مختل شدن امور جاري يك شركت منجر شود. لذا انتخاب يك  تأمين كننده كه مشاوره تخصصي در چگونگي به كارگيري اين مواد را به عنوان رسالت اصلي خود قرار داده، به عنوان يك اصل مهم مطرح مي شود.
متخصصين اين مجموعه با ارائه مشاوره تخصصي و با در نظر گرفتن كاربردهاي متفاوت مواد مصرفي و تركيب صحيح استفاده از ليبل و ريبون متناسب در مجموعه ها، علاوه بر پوشش دادن به نياز آنها، بهترين راهكار عملي را در اختيار آنان قرار مي دهند.

 

انواع برچسب اموال :

 

1- چاپ تك رنگ مشكي

زمينه هاي كاري در انواع رنگهاي سفيد ، نقره اي ، زرد ، نارنجي ، قرمز ، آبي و سبز، در ابعاد و اندازه هاي دلخواه( قالبا در ابعاد 1/5*5 سانتيمتر ) و با رنگ چاپ مشكي قابل ارائه ميباشد .

                                        

 

 2- چاپ 4 رنگ تركيبي

در اين نوع چاپ ميتوان رنگ زمينه به همراه رنگ چاپ (اعم از تركيبي يا تفكيكي ) را در هنگام طراحي اوليه بنا به در خواست مشتري تعيين نمود. پيشنهاد ما براي ابعاد اين نوع ليبل همان سايز استاندارد 1/5 در 5 سانمتيمتر مي باشد .

با اميد به خداوند متعال در سال 1396 كليه محصولات اين مجموعه با لايه يووي UV و گارانتي عدم پاك شدن توسط ناخن و الكل عرضه مي گردد .

 

منبع:

http://shabrang.ir/amval/?p=178

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.