برچسب امنيتي شطرنجي

بررسي انواع برچسبهاي موجود در بازار

برچسب امنيتي شطرنجي

برچسب ويد

برچسب ويد ( void ) نوعي برچسب ضمانت است كه امروزه بسيار محبوبيت دارد و بسياري از افراد از اين برچسب ها براي گارانتي محصولات خود استفاده مي كنند.

با استفاده از برچسب هاي امنيتي فرد مي تواند به راحتي از بازشدن و دستكاري شدن محصول خود مطلع شود.

استفاده از برچسب هاي ويد يكي از بهترين روشهاي پلمپ است.

يكي از مزاياي بارز اين برچسب ها اين است كه بعد از باز شدن از حالت اصلي خود خارج مي شوند و نوشته ويد (void) يا open void ظاهر مي شود و ديگر نمي توان از اين برچسب ها استفاده كرد.

 

انواع برچسب ويد

برچسب ويد به دو نوع برچسب ويد اثر گذار و برچسب ويد بدون اثر تقسيم مي شود.

 

برچسب ويد شطرنجي

برچسب ويد شطرنجي نوعي برچسب ويد است كه در اينجا توضيحي مختصر در اين خصوص به شما خواهيم داد.

اين نوع برچسب بعد از جدا شدن از روي محصول به صورت شطرنجي جدا مي شود و قسمتي از ليبل بر روي محصول باقي خواهد ماند و ديگر برچسب قابل استفاده نمي باشد.

 

شركت فراگر صنعت توليد كننده اختصاصي برچسب ويد است. شما مي توانيد سفارشات خود را ثبت كنيد و شركت ما انواع برچسب ويد را با بهترين كيفيت براي شما توليد خواهد كرد.

منبع:

http://faragarsanat.com/%d8%a8%d8%b1%da%86%d8%b3%d8%a8-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa%db%8c-%d8%b4%d8%b7%d8%b1%d9%86%d8%ac%db%8c/

شطرنج چیست؟

خاستگاه بازی شطرنج به هندوستان باز میگردد و نام آن هم از زبان سانسکریت نشات گرفته است. اگر چه بازیهای مشابهی در کره، چین، ژاپن و تایلند رواج داشته، اما شطرنج امروزی به این بازی هندی برمی گردد که در دوره ساسانیان وارد ایران شده و آنگاه در کشورهای اسلامی، اروپا و روسیه تکامل پیدا کرده‌است.

شَطرَنج بازی دو نفره‌ای است که بر روی یک صفحه با ۶۴ خانه (۳۲ خانه سیاه و ۳۲ خانه سفید) به وسیله ۳۲ مهره (۱۶ مهره سفید و ۱۶ مهره سیاه) انجام می‌شود. شاید به نظر شما این بازی یک سرگرمی باشد، اما ورزشکاران حرفه ای آن را یک ورزش رزمی ذهنی میداند ک برای برنده شدن در آن نیاز به ذهن توانمند در تحلیل است.آموزش صبر به کودک

اما قبل از رسیدن به آن مرحله باید استراتژی اصلی شطرنج را یاد بگیرید. ما در این مقاله 5 استراتژی شطرنج مناسب برای مبتدی ها را آموزش می دهم که بازی شما را به سطح بالاتری در این زمینه می رساند!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.