ليبل پشت چسبدار

بررسي انواع برچسبهاي موجود در بازار

ليبل پشت چسبدار

ليبل پشت چسبدار

ليبل پشت چسبدار يا كاغذ چسبي از نوعي كاغذ گلاسه مات يا براق ساخته مي شود و از نظر رنگ هم بسيار متنوع است، درحقيقت برچسبهاي كاغذي را مي توان به هر رنگي درآورد. اين نوع ليبل پشت چسبدار طيف كار برد بسيار وسيعي در صنايع مختلف دارد اما در صنعت بسته بندي بيش از ساير صنايع استفاده مي شود با نگاهي ساده به اطرافتان، تعداد زيادي از ليبل پشت چسبدار را خواهيد ديد؛ برچسب نصب شده روي بطريهاي مواد غذايي، بسته بندي سبزيجات، ظرف لبنياتي نظير ماست، شوينده ها و … همه و همه نمونه هايي از كاربرد هاي ليبل پشت چسبدار است.

 

كاغذ چسبي

اين برچسبها ارزان، براق و سطحي صاف دارند. چسبندگي معمولي و دارند ولي مقاوم هستند. كاغذ چسبي  براي محيطهاي تميز و خشك و استفاده هاي كوتاه مدت طراحي شده اند. ما در صنايع بسته بندي سينا، بيش از دو دهه است كه با استفاده از ماشين الات تمام اتوماتيك عمليات تكميلي، در زمينه توليد انواع ليبل پشت چسب دار فعاليت مي كنيم.

براي مشاوره رايگان مي توانيد با شماره 28 83 11 33 (021) – 31 83 11 33 (021) تماس بگيريد و يا فرم سفارش را تكميل نماييد تا همكاران ما با شما تماس بگيرند. اطمينان داشته باشيد همكاران ما مناسب ترين راه حل را به شما پيشنهاد مي دهند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.