ليبل ويد

بررسي انواع برچسبهاي موجود در بازار

ليبل ويد

ليبل ويد (Void) كه به آن گارانتي نيز ميگويند، ليبل خاصي است كه عموما" براي مصارف امنيتي به كار مي رود. به عنوان مثال وقتي در صدد باشيم تا بسته بندي كالا و يا خود محصول را پلمپ نماييم و از باز شدن يا نشدن آن مطلع شويم، بهترين گزينه استفاده از برچسب ويد (Void) است. خاصيت اين نوع برچسب به گونه اي است كه پس از جدا شدن آن از شكل اصلي خود خارج مي شود ونوشته ي void  يا open void بر روي محصول يا بر روي ليبل برجاي ميماند.

برچسب ويد در انواع مختلف شيشه اي ، نقره اي و يا رنگي(جنس پلاستيكي) مي باشد. ليبل ويد به دو گونه عمل مي كند ، يا پس از جدا شدن آن علامت ويد(Void) و يا اشكال ديگر (به طور عمده شكل شطرنجي) به صورت جاي خالي روي ليبل مشخص مي شود و يا علاوه بر اين حالت اثر علامت Void و يا شكلهاي ديگر را روي كالا باقي مي گذارد. براي چاپ روي ليبل ويد از ريبون سوپر رزين ،رزين (Resin) و يا وكس رزين(Wax/Resin) استفاده مي شود.

از ديگرمزاياي برچسب ويد مقاومت در برابركشيدگي و حرارت تا 80 درجه سانتي گراد ميباشد.ليبل ويد در انواع شطرنجي و نقره اي(اثرگذار) ، آبي، قرمز(بدون اثر)توليد مي شود.چسب استفاده شده درليبل ويد آكرونال است.از برچسب ويد در خودروسازي ها،پلمپ محصولات،مهروموم كردن پاكت ،لوازم خانگي و الكترونيكي استفاده ميشود‌. بايد دقت شود كه محل نصب ليبل هرگز نبايد چرب و روغني باشد.

مجموعه اطمينان برچسب به عنوان يكي از بزرگترين مجموعه هاي فعال در زمينه توليد و ارائه انواع برچسب ويد و ريبون ، آماده پاسخگويي و ارائه مشاوه به خريداران محترم مي باشد.جهت استعلام قيمت انواع ليبل پشت چسبدار ازجمله ليبل  كاغذي ، ليبل pvc ( صدفي)ليبل متالايز ,ترانسپارنت,متال , امنيتي وگارانتي(ويد) و انواع ريبون حرارتي, رول هاي حرارتي و كاغذي با ما در تماس باشيد .

منبع:

http://etminanlabel.com/%D9%84%DB%8C%D8%A8%D9%84-%D9%88%DB%8C%D8%AF/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.