برچسب شيشه اي

بررسي انواع برچسبهاي موجود در بازار

برچسب شيشه اي

برچسب شيشه اي ، برچسب شفاف ،  يا برچسب ترانسپارنت Transparent :

برچسب ترانسپارنت ، برچسب شيشه اي  و يا ليبل شفاف يكي از انواع برچسب ها در كنار ساير انواع ليبل پشت چسب دار و برچسب اموال در صنعت چاپ برچسب و چاپ تبليغات مي باشد كه همانگونه كه از نام آن مشخص است شفاف و بي رنگ بوده و پس از چاپ روي آن از هر دو طرف قابل رويت است. از مصارف و كاربردهاي ليبل ترانسپارنت ( Transparent ) و طراحي چاپ آن مي توان به الصاق بر روي شيشه هاي خودرو و ماشين آلات ، فروشگاه ها و يا ساير شيشه هايي است كه در مواقع ديگر استفاده مي شود ، اشاره كرد.

برچسب شيشه اي | برچسب شفاف | برچسب ترانسپارنت Transparent

برچسب شيشه اي و كاربردهاي آن :

 

از ديگر زمينه هاي كاربرد اين ليبل شيشه اي در خدمات چاپ و چاپ ليبل ، به  صنايع بسته بندي محصولات بهداشتي چون شامپو، شيشه پاك كن و … مي توان اشاره كرد. لازم به ذكر است براي چاپ ليبل روي برچسب شفاف يا شيشه اي از ريبون رزين و وكس رزين استفاده مي شود. علاوه بر اين نكته ديگري كه در خصوص چاپ ليبل و برچسب شيشه اي حائز اهميت است، اين بوده كه به دليل شفاف بودن آن سنسور ليبل پرينترها فضاي خالي ( GAP ) بين دو ليبل را تشخيص نمي دهند و براي رفع اين ايراد مي بايست از علامت چاپي خاصي تحت عنوان بلك مارك ( Black Mark ) استفاده نمود.

مزاياي استفاده از برچسب شيشه اي :
- چاپ برچسب آن بدون رنگ و شيشه اي مي باشد
- قابليت خواندن از دو طرف دارد
- چاپ برچسب داراي مقاومت بالا در مقابل كشش است

مجموعه آشنا برچسب  ، داري ماشين الات و تجهيزات مدرن چاپ ليبل با كمال افتخار آمادگي خود را جهت انجام كليه امور سفيد و چاپ انواع ليبلهاي پشت چسبدار از قبيل كاغذي ( مات و براق )، صدفي، پلي گور، حرارتي، متال، متالايز، شبرنگ، ويد، ترانسپارنت و … به همراه پوشالبرداري، دايكات و اسليت اعلام ميدارد.

منبع:

http://ashenalabel.ir/home/%d8%a8%d8%b1%da%86%d8%b3%d8%a8-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8c/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.