چاپ ليبل متالايز

بررسي انواع برچسبهاي موجود در بازار

چاپ ليبل متالايز

چاپ برچسب متالايز Metallic label

ليبل متال

ليبل متالايز جنسي شبيه به فلز دارد و براي سطوح فلزي بسيار مناسب مي باشد.ليبل هاي متال نيز داراي تنوع زيادي مي باشند كه بايد متناسب با شرايط از آنها استفاده كرد.

اين ليبل ها در برابر گرما و رطوبت و تابش نور خورشيد و محيط هاي شيميايي و همچين در برابر سايش مقاومت بسيار بالايي دارند.ليبل متالايز از ورقه هاي آلوميينوم ساخته شده است.ليبل متال در محيط هاي خاص و شرايط ويژه بسيار پركاربرد هستند.

ليبل متال در برابر كشش بسيار مقاوم بوده و به هيچ وجه پاره نمي شوند.براي چاپ روي ليبل متال از ريبون رزين استفاده مي شود كه استفاده از اين ريبون سبب مي شود كه تصوير يا باركد چاپ شده روي ليبل به هيچ عنوان پاك نشده و حتي اين ليبل قابل شستشو هم مي باشد.

بنا به درخواست مشتري امكان چاپ رنگي بر روي برچسب هاي متالايز وجود دارد. برچسب هاي متالايز مقاوت زيادي از نظر كشيدگي دارند و در دماي بين منهاي 40 درجه سانتيگراد و مثبت 220 درجه سانتيگراد غير مستقيم تمام خواص خود از جمله چسبندگي را حفظ مي كند.

همچنين برچسب متالايز ضد خش بوده و در صورتيكه براي چاپ از ريبون خاص خود استفاده شود كيفيت چاپ روي آن عالي بوده و در مقابل حرارت و شوينده هاي قوي مقاوم مي باشند.

بيشترين مورد استفاده ليبل متالايز بر روي دستگاه هاي الكترونيكي و الكتريكي مي باشد. از جمله موتور كولر آبي، آدابتور و شارژرهاي موبايل و لب تاب و بسياري از موارد ديگر از جمله لوازمي كه داراي حرارت غير مستقيم مي باشند..

منبع:

http://designh.ir/price/label/metallic

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.